Haram üzerine hatırlatma bağlamında ve -olur ya- geçmiş mesajları oku(ya)mayanlar için tekrar...

 

 

from zigzagaiberg >> ...

 

 

Domuz eti, leş yemek, kan içmek yamyamlık vb KESİN HARAMDIR. Çünkü kelime "HARAM"dır. Yani Allah'ın bir tek "Haram" sözcüğü vardır ve o da bildiğimiz gibi sadece ve tek olarak "Haram"dır.

 

Sadece Allah'ımız HARAM edebilir. "Resulullah da bunun üzerine HARAM etti" demek dinden çıkmaktır. Sadece Allah'ımız farz edebilir. "Resulullah da şu namazı farz" kıldı demek dinden çıkmaktır. Allah yerine yenisini koymadan bir ayeti neshetmez. Yani hiç neshetmez / Hükmünü ortadan kaldırmaz. Allah'ımızın DENEME-YANILMA-DOĞRUYU BULMA gibi bir noksanlığı yok, o çok mükemmeldir, noksansız, eksiksiz, kusursuzdur, kuşkusuz. Mensuh-Nesih YOKTUR. Çünkü Kalu Bela'dan beri, ezelden beri ALLAH'IN SÜNNETİNDE ASLA BİR DEĞİŞME YOKTUR. Aynen değişmez ve kalıcıdır.

 

O halde "Allah sonra bu ayeti beğenmeyip neshetti." demek; "Zina edene önce ev hapsi ve celde ile değnekleme cezası verilirdi. Sonra Allah bunların taşlanıp öldürmesi için bir keçi gönderdi ve keçi yazılı ayetleri yedi. Böylece ayetler Kur'an'dan ortadan kalktı, fakat şeriat hükmü baki kaldı" demek dinden çıkmaktır. Çünkü "Kur'an tastamam ve korunmuş bir zikr"dir. Aksini söylemek din dışı kalmaktır. "Resulullah şu hadisle, bu ayeti NESHETTİ" demek dininizden olmak demektir vs. vs.

 

Gelelim "Alkol"e...

 

Yazılarımızı hiç okumamışsınız: Alkol, SONUNCU kalıyor, en sonda yer alıyor. Yani önce Morfin, Eroin, Kokain, Afyon, Haşhaş, Esrar ve bunların verdiğini veren ilaçlar (Drög) var. EN SONRA da Alkol...

 

Siz sonuncuyu yani en masumu olan ALKOLÜ en başa koyup, başlık atmışsınız.

 

Daha önce dünyanın başının belası narkotik uyuşturucular var. Süfyani tarzı müslüman inanışında bu hata hep vardır. Mesela tüm Afganlılar, kuşaklar boyu fiilen esrarkeş, afyoncudurlar. Günde üç-beş nargile yakarlar, SEKAR halinde sızıp kalırlar. Hemen hepsi keştir. Milli içecektir ve ekilip RESMEN satılır. Pazarlarda tezgah üzerindedir. Fakat milletçe ağızlarına bir damla bira koymadıkları gibi kolonya hiç kullanmazlar. Çünkü, "Afyonu HELAL" "ALKOLü HARAM kılmışlar kendi kendilerine...

 

Grubun hekimlerine sorabilirsin. Ya da tarafsız tabiplere... Bir kadeh şaraptaki kalp krizini önleyen madde... Anemi (Kansızlığı) yenen tek doğal gıda ŞARAP. Bunda şaşılacak bir şey yok: Çünkü ayet diyor ki: "Zararlarının yanında FAYDALARI da vardır." Ayeti keyfi olarak değiştiremezsiniz. Onu yazan ALLAH'tır. Beğenmemezlik edemezsiniz. Ama benim gibi yapabilirsiniz. Ben şarap HİÇ İÇMEM... İğrenirim zaten! Fakat HARAM demem ki! UZAK DURURUM. Eğer bildiğim bir Hanif dr. "Aneminiz var ya da kalp krizi açısından içiniz" derse, iğrenerek ama ilaç niyetine de içebilirim.

 

Etimoloji bilmek gerekir: Sankritçe SRP. Hem şurup demek >>>SİROP. Hem Serap (Serpa) demek. Yani hayal gösteren Şurup. Bu aynen Kur'an'daki Arapça'ya da geçmiştir. ŞRB'den şerbet, şurub, meşrubat, maşraba (İçecek kabı). Meşreb / meşarib "Şerbetlenmek / Demire şerbet vermek, ısırmalara karşı bünyeyi tılsımla şerbetlemek" Şurba (Çorba) Şayrab=Çay içeceği (Çay bitkisi Arapça Şay).

 

Cennette ŞARAB nehirleri var fakat sarhoş etmiyor. Bu ayete göre, zaten ALKOL Şarab için geçerli. Ama "Uzak durmamız" tavsiye edilen ayetlerde Şarab lafı hiç geçmez. Hamr=Başı örten, beyni perdeleyen, istencemizi elimizden alan...

 

Hamır, Humar, Hamar (maalesef) HaRaM / HuRreMa kelimesine benzetilmiştir. Biri HMR diğeri HRM yani tamamen kök-kurgusu farklı. Bu kelime içinde tüm uyuşturucular, beyaz zehirler ve haplar var-ki en sonuna da Alkollü içecek kelimesini koyabilirsiniz. Bunu böyle yapmazsanız, siz Türkiyeli bir Taliban gibi, uyuşturucuyu HELAL, ama şarabın damlasını HARAM kabul edip, dinden çıkabilirsiniz.

 

Zaten Al-kuhul arapçada vardır ve aynen Al-COHOL biçimiyle Latince'ye geçmiştir ve Türkçede Alkol diye kullanılmaktadır. Alkol, Şarab başka HAMR / Hımar başkadır.

 

Hamr kelimesini Kur'an inene kadar araplar HİÇ DUYMAMIŞLARDI (Tıpkı Kevser kelimesi gibi ilk kez Kur'an'dan tanıdılar). Hiç duymadıkları bu kelimeye HADİS uydurup anlamlar yüklediler. Hımar=Beyni örten (Çoğulu Humur). "Bi humurihinne..." Nur-31 de EŞARP haline getirildi, başörtü oldu. Oysa Cilbab başörtüsü demektir. Buradaki humurihinne...." SAÇTIR. Hami dillerinde Mısır püskülü, mısırın saçı, saçak demektir. İnsanın saçı gibi... Mesela Bihamra>>>Kel, dazlak, saçı dökük demektir.

 

İlk kez Kur'an ile inen bilmedikleri bir kelimeye, uyduruk HADİSLER eşliğinde yeni anlamlar yüklemek, o çağda kolaydı, kandık-kandırıldık. Ata diniyle bu kandırmaca taaaa 2002 yılına kadar geldi. Sankritçe Khomarşari (Khumarşari diye okunur) SAÇ demektir. Şarli ise omuz-saç örtüsü demektir. Şali (Şal) ve fransızca e-şar-p. Yani SAÇ örtücüsü. ÖRTÜ'nün ÖRTÜSÜ demek değildir. Saçın örtüsü demektir. Zaten Arapça Şar=Saç demektir. Khomar ise SAÇIN kendisidir.

 

Şimdi Nur/31'e bakalım:

 

YANLIŞ: Eşarplarını göğüslerinin üzerine kadar indirsinler.

 

DOĞRU: Saçlarını göğüslerinin üzerini örtecek kadar uzun tutsunlar.

 

"Saç'ımızdan niye utanalım? Saçımız ZİYNET midir? Yani kadın ve erkeğin genital organları mıdır? O zaman erkekler de saçlarını ve memelerini örtsünler. Eşarp ve Sütyen taksınlar! Örtemezler çünkü: Her iki cinse de SAÇ serbesttir. Erkeğe göğüs serbest. Kadına değildir. Eğer erkeğe serbest olmasaydı, bir önceki Nur-30. ayette, "Göğüslerini örtsünler" anlamında ZİYNET tanımı yapılırdı. Sadece şort bölgesi için erkeğe ZİYNET tanımı getirilmiştir. Erkek monokinilidir. Kadın ise bikinilidir. Erkek için şort yeterlidir. Kadın için şort+Tişört (Büstiyer, sütyen anlamında) eşlerinden başkası için zorunludur. (Baba, kardeş vb.dahil)

 

Bu durumda:

 

> Alkol kesin ve kati olarak haramdır. Bunun bu yönde olmamasına

> ilişkin yazı yazmanız dinden çıkmanız anlamına gelmektedir. İçki

> içmek insanı dinden çıkarmaz ama haram olmadığını iddia etmek

> çıkarır."

 

Savınızın geçerli olması için yasak koyucu tek GÜÇ(Hakim) olan ALLAH'ımızın "KESİN: Kat'a" ve HARAM=Haram, Harame, hurrema" kelimelerini kullanması gerekirdi. Allah'a dedirtmediğini dedirtmeye kalkışmak, haram etmediğini HARAM diye dayatmak gerçekten TEMELLİ dinden çıkıştır. Sekarlı iken namaza durulmaz. Ama hamır etkisinde bilinçliyken durulabilir. Hamır alkol değildir, alkol içinde sadece bir tek unsurdur. Mutfakta bin malzeme vardır. Mutfak derken sadece "Çataldan ibarettir" diyemezsiniz!

 

Hamır Alkol ise:

 

1. Tüm meyveler yoğun alkoldür. İspirto(Alkol) patatesten elde edilir. Patates helaldir. Şarap'a haram ve daha yoğun şarap olan (Asidi özel) SİRKE'ye helal diyerek çifte standart yaratamazsınız. 7 Kilo üzüm yiyen insan, namaz kılamayacak kadar sekar olur ve sızar kalır. Yediğiniz tüm sebzelerde ve meyvelerde yoğun alkol vardır. Mide asidiniz bunu mayalar ve şaraba çevirir. (Elma şarabı, Dut şarabı vb. haline gelir.) Faydalı alkol bu bakımdan ETİL ALKOLDÜR. Hacıyağı içine konan METİL ALKOL ÖLDÜRÜCÜDÜR. Ve öldürücü olduğu içindir ki, Süfyani islamiyeti nezdinde "Helal"dir. Öldürmeyen alkol (Turunçgiller, elma vb. en başta) etilenli alkol içerir. Metil alkol ZEHİRDİR. Tüm sözde islami cemaat, kendilerine zehir sürüyor, zehir kokuyor ve ailesini de zehirliyor. Hiç mandalina, portakalın kabuğunu ya da içini aleve/çakmak ateşine sıktın mı? Dene bak alkol patlamaları olacak, tutuşacak neredeyse... Şimdi mandalina HARAM MI? Yemeye yiyecek, besin, gıda bulamazsınız! Geriye kalır su ve tuz! Kalan ne varsa HARAM olur (mu?) Ya şu SİRKE? Övüldükçe övülen HELAL olan sirke? Nedir biliyor musunuz, önce mayalanıp şarap yapılmış, sonra hava aldırılarak BOZULMUŞ BİREBİR ŞARAPTIR. Sirkeyi dikin bir şişe... Oldu şarap farkı yok ki! Etkisi aynı, alkolü aynı. Pekmez, reçel, marmelad... Yoğun alkol konsantresi.

 

> İçkinin haram olmasıyla ilgili bir olay anlatılır..

> Önce içki haram değilmiş, o doğru ama içki içen cemaat namazlarını

> yetiştiremediği için namaz vakitlerinde içki haram kılınmıştır.

> Daha sonra gece içki içenler sabah namazına kalkamaz olmuşlar ve

> böylece kesinlikle yasaklanmış.

 

Bu masaldır. Çünkü sizin bildiğiniz ÖNCE ve SONRA farklıdır. Yani size bunu böyle anlatanlar, şunu unutmuş olmalılar: Kur'an evinizdeki kitaptaki SIRA ile İNMEDİ. Alak(İkre) ile başladı, Kalem, Müzemmil, Müddesir vb. diye indi.

 

Kur'an'ı İNİŞ sırasına dizerseniz şunu göreceksiniz: Önce İçki-Kumar vb ayetleri geliyor. Sonra bunlarda fayda olduğu, ama faydası zararını aştığında "UZAK DURULMASI" gerektiğini söylüyor ve "Artık içmiyorsunuz değil mi?" diye soruyor Allah! En sonra da "Sarhoşken namaza durmayınız" ayeti geliyor. Allah'ın indirdiği sıra bu... Yani sizin anlattığınız Hadis palavrası maalesef, Kur'an'ın şimdiki tertip sırasına göre...

 

Allah'ımız bizlere doğru yolu hep göstersin. Saplantılarımızdan ve önyargılarımızdan sıyırsın. Mukallit imandan muhakkik imana İKİ KEZ getirsin. Atalardan Nakil dinine değil, Akil dini Hanifliğe rotalasın.

 

Hoşça Dostça

Ve HANİFÇE!

1