Yazanlarda |
|
özden Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 11 mayis 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 97
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
barış Yazdı:
Kişi zinaya yaklaşmayın ayetini okur ve gereğini yerine getirir. Bir insanı zinaya yaklaştıran şeyin ne olduğunu bir Allah bilir, bir de kişinin kendisi.Ve gereğini yerine getirmek de zorundadır böyle bir halde.
Kişiyi zinaya yaklaştıranlar deyip madde madde sayamayız.Birincisi, konunun subjektifliği sebebiyle, ikincisi de say say bitiremeyiz. Sen beş madde yazmışsın mesela, ben de aklıma gelen 10 madde yazabilirim. Ama objektif olmaz, evrensel olmaz, ayetin kapsamını daraltıcı yada genişletici olabilir, sonuçta fıkıh kitaplarını dolduran kurallara kurallar eklemekten başka bir şey olmaz bu.
Peki ne yapalım? Öncelikle Kuran ahlakıyla ahlaklanmaya çalışalım. Takva elbisesine bürünmeye gayret edelim. Her an Allah'ın huzurunda olduğumuz bilincini hiç kaybetmeyelim. Bunların idrakinda olursak, zinaya yaklaşmamız mümkün değildir bence.
Bir kadın, mesela 1000 kişinin toplanmış olduğu bir meydanda, taa uzağında duran, gözlerini dikip kendisine bakmakta olan bir erkeğe, aynı bakışlarla karşılık verdiğinde bana göre zinaya yaklaşmıştır. Etraftaki insanların yada üzerindeki kıyafetin bir önemi yoktur bu anda. Bir elbise vardır ancak kişiyi koruyacak, o da takva elbisesi. Bu yoksa, bundan bihabersek, ne yapsak çaresi yok. 50 maddelik listedekileri yapmasak, 51.madde gelir bulur bizi.
Fütursuzca mı yaşayalım, hiçbir prensibimiz olmasın mı? Asla bunu demek istemiyorum. Demek istediğim, kişi tüm bunları kendisi belirler. Kendi kendini kandırmaya nefsine uymaya çalışıyorsa da, yapacak bir şey yok. |
|
|
Bu konuda yazılmış en isabetli sözler bence, teşekkürler..
__________________ Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşcesine..
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Astral yazdı
Selam dostlar...
Zinanın iyi bir şey olmadığını kuranda nasıl anlatıldğını da biliyorum! allaha şükür lakin cinsellik denen olgunun sadece aklın kenarında olan birşey olmadığını su içmek yemek yemek gibi bir ihtiyaç olduğunu biliyorum...Bunu duyguyu bastırmanın ne gibi sorunlara yol açtığı günümüz toplumlarında aşikar..
Şimdi benim anlıyamadığım şey zina haram da şu anda kendi gücünü(ekmek parası) kazanamamış veyada 25 ile 30 yaşlarına kadar okumak isteyen ve okuyan ve sonrasında durumu olmadığını bilen insan ne yapsın duvarlaramı tırmansın ki bu bir...
4'e kadar evlenme mevzuu yok bunu es geçiyorum peki kişi eşinin istememesi(kadın erkek farketmez)durumunda cinsel ihtiyacını nasıl giderecek (yani günlük hayata bunu olumsuzluk olarak yansıtacağı aşikar) ellerinin altında cariyeler olmadığına göre ne yapsın...
Zinanın yanlışlığını uzun uzun anlatan dostlar bunlarada bir cevap verirseniz memnun olurum...şimdiden allahrazı olsun
NACİ ÇELİK YAZDI
Sevgili astral.Sadece sorunuzu okudum.Sorunuza verilen cevapları okumadım bile.Çünkü verilen cevapları tahmin edebiliyorum.
"Meleket eymanüküm müstesna,Allah"ın kitabında muhsin kadınlar size yazıldı.Bunların dışında kalanlar,zinadan korunmak şartıyla size helaldır...4/24
Ayetin dikkat çektiği meleket eymanüküm kimlerdir.
1.Aranızda kan bağı bulunan üç kuşak akrabalar.(amca,dayı,hala,teyze kızları dahil.)
2.Evli ve cinsel açıdan korunmuş,korunan tüm kadınlar.
3.Yakın komşu,arkadaş ve dostlarınızın korunan veya korunmayan eş veya kadınları.
4.Mahiyetinizde çalışan veya hükmünüz altında bulunan,işçi,eleman veya korumakla görevli olduğunuz kadınlar.
5.Bakire veya dul korunan kadınlar.(Bunlara sadece evlenme teklif edilebilir)
Ayetin dikkat çektiği zinadan maksat şunlardır.
1.Herhangi birine tecavüz etmek.
2.Yukarda saydığım kişilerle cinsel ilişkiye girmek.
3.Hayvanlarla,hemcinslerinizle cinsel ilişkiye girmek.
4.Eşinizde olsa,umuma açık bir mahalde cinsel ilişkiye girmek.
Cinsel açıdan yararlanabilecek kişiler.
1.Yukarda saydığım akraba veya yakınların dışında kalan genelev veya hayat kadınları.
2.Yukarda saydığım akraba veya yakınların dışında kalan,nesil emniyetini suistimal etmeyecek,cinsel açıdan korunma ihtiyacı duymayan evli veya bekarlar.Bunlarla,baştan çıkartmaya çlışmamaksızın,karşılıklı gönül hoşnutluğu ile cinsel ilişkiye girilebilir,dünyaya çocuk getirmemek şartıyla birlikte yaşanabilir,oturulabilir.
Bu şartlar çerçevesinde cinsel birliktelikler yaşamak,benim Kur"an"anlayışıma göre helaldir ve verdiğim fetvanın tüm sorumluluğunu,Allah"ın izniyle üstleniyorum.Çünkü,benim Kur"an"anlayışıma göre,rahibe ve rahipliğe gerek yoktur.Ama kim Allah için sabreder,nefsine hakim olursa,onun için de büyük bir ecir vardır.Ve benim Kur"an"anlayışıma göre,gerçek rahip veya rahibeler,cennete gideceklerdir.
İtirazı olan varsa buyursun.Ama sakın bana kimse,Hz.Yusuf"u örnek vermesin.
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
muhliskul Ayrıldı
Katılma Tarihi: 26 nisan 2007 Yer: Australia Gönderilenler: 854
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Naci sen ne kadarda cahil bir insansin,senin yazdiklarin Kuran degil kendi uyduruksu hevanin sacmaliklari.Yani genelevi helal bir muessese olarak goruyorsun,hayat kadinlari bile seninle ayni fikirde degiller.Sen ve ehlin bu helal saydigin tarzi uyguluyormusunuz? Belki kendin yaparsin ama karina kizina gelince kabul etmezsin iki yuzluluk bazilarinin karakteri olmus.Senin saptirilmis dinin hocalarindan mevkice daha safil oldugunu belirtmek isterim.
Kendin yoldan cikmissin diger insanlarida saptirmaga calisiyorsun.Cinsellik ve diger hususlarda bozulmanin had safhaya ciktigi bir donemde boyle dini cevazlar vererek yangini korukluyorsun.
Nacinin dini
Zina serbest,domuz yemek sahane ,icki icilir likir likir,kizlarla iliski fikir fikir,Nacinin isler tikir tikir.
Buna verilecek cevap bu siteye yakismaz
|
Yukarı dön |
|
|
özden Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 11 mayis 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 97
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
naci celik Yazdı:
Cinsel açıdan yararlanabilecek kişiler.
1.Yukarda saydığım akraba veya yakınların dışında kalan genelev veya hayat kadınları.
2.Yukarda saydığım akraba veya yakınların dışında kalan,nesil emniyetini suistimal etmeyecek,cinsel açıdan korunma ihtiyacı duymayan evli veya bekarlar.Bunlarla,baştan çıkartmaya çlışmamaksızın,karşılıklı gönül hoşnutluğu ile cinsel ilişkiye girilebilir,dünyaya çocuk getirmemek şartıyla birlikte yaşanabilir,oturulabilir.
Bu şartlar çerçevesinde cinsel birliktelikler yaşamak,benim Kur"an"anlayışıma göre helaldir ve verdiğim fetvanın tüm sorumluluğunu,Allah"ın izniyle üstleniyorum.Çünkü,benim Kur"an"anlayışıma göre,rahibe ve rahipliğe gerek yoktur.Ama kim Allah için sabreder,nefsine hakim olursa,onun için de büyük bir ecir vardır.Ve benim Kur"an"anlayışıma göre,gerçek rahip veya rahibeler,cennete gideceklerdir.
İtirazı olan varsa buyursun.Ama sakın bana kimse,Hz.Yusuf"u örnek vermesin. |
|
|
Şimdi bu yazdıklarınızı okuyanlar sözlerinizi umarım bu siteye ya da din konusunda Kuran bize yeter diyenlere mal etmeye çalışmazlar.
"Cinsel açıdan yararlanabilecek kişiler.
1.Yukarda saydığım akraba veya yakınların dışında kalan genelev veya hayat kadınları
...Yukarda saydığım akraba veya yakınların dışında kalan,nesil emniyetini suistimal etmeyecek,cinsel açıdan korunma ihtiyacı duymayan evli veya bekarlar."
Sözlerinizin Allah'ın ayetlerine uygun olup olmadığını tartşmaya kesinlikle gerek yok. Bu ayetlere, Allah'a saygısızlık olur.
Senin akraba ve yakınların olmayan genelev veya hayat kadınları marstan mı geliyor, onların sonuçta bir akaba ve yakını yok mu? Ya da kimsesizleri fuhuş yoluna sürüklemek ile ilgili bir projen mi var onların yakınları belli değil ya?
Nesil emniyeti suistimal etmemek ne demek?
"Cinsel açıdan korunma ihtiyacı duymayan evli ve bekarlar" ne demek? Bu gruptaki insanların sıfatı nedir? Allah'ın ayetlerine uyan birinin cinsel açıdan korunma ihtiyacı duymaması mümkün müdür?
"Benin Kuran anlayışım" kılıfı ile fuhuşu meşru gösterme hakkını nerden buluyorsun?
O kadar tutarsız ve aslında üzerinde durmaya bile değmez ki sözleriniz sadece okuyanların bu sözlere kimsenin destek vermediğini görmeleri adına yazıyorum inan, yoksa sizi evlilik dışı cinsel birliktelikler yaşamamaya ikna etmemeye değil sakın yanlış anlamayın. Bu bizi hiç ilgilendirmez.
"Çünkü,benim Kur"an"anlayışıma göre,rahibe ve rahipliğe gerek yoktur.Ama kim Allah için sabreder,nefsine hakim olursa,onun için de büyük bir ecir vardır.Ve benim Kur"an"anlayışıma göre,gerçek rahip veya rahibeler,cennete gideceklerdir."
İnsanlara diyosun ki rahip rahibe gibi yaşamaya gerek yok sonra da cennete gerçek rahip rahibeler gidecek diyorsun, demek gideceğin yerin de cennet olmayacağını tasavvur etmene rağmen milleti de arkandan da süreklemeye çalışıyorsun?
Bu toplumu lağım çukuruna çevirici yöndeki planlarına Allah'ımın adını asla karıştırma da ne yaparsan yap.
__________________ Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşcesine..
|
Yukarı dön |
|
|
Alperen Admin Group
Katılma Tarihi: 09 nisan 2005 Gönderilenler: 2974
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
İsra 32. Zinaya yaklaşmayın. Çünkü o iğrenç bir iştir; yol olarak da çok kötüdür.
Yüce Allah "tecavüze yaklaşmayın" demiyor, "zinaya yaklaşmayın" diyor. Tecavüze hiç yaklaşılmayacak, zinaya da yaklaşılmayacak.
"Tecavüz kötüdür, fakat alan razı veren razı ise sorun yoktur" demek ne de islamlığa ne de insanlığa sığar.
Nikahsız, profesyonel yada amatör içerikli cinsel birlikteliklerin adı zinadır.
Bu işin erkeği kadını
yoktur. Verilen fetvaya(!) kişinin kızı da uymak isterse ve önüne
gelenle düşüp kalkarsa kişi bunu da normal karşılayabilir mi? Ya da
cinsel monotonluktan sıkılan karısı jigolo hizmeti almak isterse?
http://www.hanifdostlar.com/forum_posts.asp?TID=3358&PN= 0&TPN=9
__________________ Yunus 105. Şu da emredildi: "Yüzünü dine bir hanîf olarak çevir. Sakın müşriklerden olma!"
|
Yukarı dön |
|
|
efrayim58 Uzman Uye
Katılma Tarihi: 13 subat 2007 Gönderilenler: 1098
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Efrayim
Sevgili dostlar...
Delikanlı almış kız arkadışını, kurmuş çadırını, sahilde başbaşa tatil yapıyorlar. Zina yok. Bu durum " Allah'ın ' Zinaya yaklaşmayınız' emrine uygun düşermi?
Delikanlı almış teyzesini kurmuş çadırını, sahilde başbaşa tatil yapıyorlar. Zina yok. Bu durum " Allah'ın ' Zinaya yaklaşmayınız' emrine uygun düşermi?
İki delikanlı kurmuş çadırlarını, sahilde başbaşa tatil yapıyorlar. Zina yok. Bu durum " Allah'ın ' Zinaya yaklaşmayınız' emrine uygun düşermi?
Evli ve arkadaş olan iki aile, kurmuş çadırlarını, sahilde başbaşa tatil yapıyorlar. Zina yok. Bu durum " Allah'ın ' Zinaya yaklaşmayınız' emrine uygun düşermi?
Tüm bu ve buna benzer durumlar, İslam dairesi içindemidir? Bu durumları netleştirelim ki, ayeti iliklerimize kadar hissedelim.
Sevgi ile,
|
Yukarı dön |
|
|
savas1 Uzman Uye
Katılma Tarihi: 15 agustos 2006 Yer: Turkiye Gönderilenler: 261
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selam
Allah ayette, zinaya yaklaşmayın demiş, yani yapmayın zaten diyor, ama yaklaşmayın kelimesi önemli
Naci Çelik adlı şahsın zina konusundaki görüşleri akla zarar gerçekten!
EFrayim sizin örnek verdiiğiniz durumlar, zinaya muhtemelen götürecek unsurlar, dolayısıyla evli olmaayan kişilerin hangi çatı altında bir araya gelseler de bu kabul edilemez bir durum
Kişiler zinaya götürecek hertürlü eylemden kaçınması lazım, bu gerek sahilde çadır kurmaktır, gerekse başka birşey.....artık siz düşünün bunu da
saygı ile...
__________________ Ne kadar uzak olsak da çok yakınız, daha yürekten olamazdım, daima kim olduğumuza güveniyorum ve başka hiçbirşey önemli değil... Metallica-Nothing Else Matters
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Alperen yazdı.
İsra 32. Zinaya yaklaşmayın. Çünkü o iğrenç bir iştir; yol olarak da çok kötüdür.
Yüce Allah "tecavüze yaklaşmayın" demiyor, "zinaya yaklaşmayın" diyor. Tecavüze hiç yaklaşılmayacak, zinaya da yaklaşılmayacak.Sevgili Alper.Eğer zina sizin anladığınız şey ise,demek ki,hırsızlık yapmaya,adam öldürmeye,masum insanlara iftira atmaya yaklaşabiliriz.Eğer tecavüze hiç yaklaşmayacaksak,bu durumda sokağa çıkmamamız gerekir.
Bu nasıl mantık.Bu nasıl bir din anlayışı.Masum bir kıza veya bayana tecavüz etmek zina.Birbirinden hoşlanıp,birlikte olan genç bir delikanlı ile genç bir bayanın yaptığı da zina.Allah muhafaza etsin,demek ki siz hakim olsanız bu iki kişiye de aynı cezayı verirsiniz.Şimdi anlıyormusunuz % 99 u müslüman olan Türkiyede şeriat deyince,insanların neden ürperdiğini.
"Tecavüz kötüdür, fakat alan razı veren razı ise sorun yoktur" demek ne de islamlığa ne de insanlığa sığar.Söylediklerimi çarpıtma.Sorun olmaz demedim.Bu tür ilişkiler zina değildir dedim,diyorum.Bir şeyin sorun olması başka şeydir,o şeyin haram olması başka şeydir.
Nikahsız, profesyonel yada amatör içerikli cinsel birlikteliklerin adı zinadır.Hangi nikahtan söz ediyorsun dostum.Hoca nikahından mı,resmi nikahtan mı? Size göre,hoca nikahı ile,belli aile çocuklarının birlikte yaşaması arasında bir fark var mı ki?Biliyorsun,doğuda resmi nikahsiz evleniyorlar.
Bu işin erkeği kadını yoktur. Verilen fetvaya(!) kişinin kızı da uymak isterse ve önüne gelenle düşüp kalkarsa kişi bunu da normal karşılayabilir mi? Dostum.Ben sizler gibi kendi töre ve arzularıma göre yorum yapmıyorum.Ayrica,bir avuç hanif dostlara göre de yorum yapmiyorum.6 Milyar insanı dikkate alarak yorum yapıyorum.Yani,varlık ve yaşam kitabı ile,yazılı kitabı birlikte ve bir bütün olarak okuyup,öyle yorum yapıyorum.Çünkü benim kitabım,sizin kitabınız gibi,aşiret kitabı değil,evrensel bir kitaptır.Bundan dolayı,benim bu tür bir olayı normal karşılayıp,karşılama"mamın hiç önemi yoktur.Ayrica,bilmeni isterim ki,benim kızım rüştyaşına ermiş bir insan,yani koyun değil.Ve ben kızımın rabbi değil,babasıyım.Yani ben,çoluğumu çocuğumu gütmem.Gütmek istesem,zaten bana güdülmezler.Yani benim dinimde adam gütmek yoktur.Bizzat yaşayarak örnek olmak vardır.Ben yaşamımla örnek olmaya çalışırım.Çoluk çocuğum isterse beni örnek alır,isterse almaz.Ben onlara hiç bir dayatma yapamam.Bu,benim mensup olduğum dinimin gereğidir.Çünkü ben,hükmü altında bulunan insanlar üzerinde rablık tesis etmiş bulunan bir dini terkettim.
Ya da cinsel monotonluktan sıkılan karısı jigolo hizmeti almak isterse? Dedim ya.ben yorumlarımı kendi arzularıma göre yapmıyorum.Tüm insanlığı,tüm toplumların gelenek ve göreneklerini,en önemlisi insan fıtratını dikkate almaya çalışarak yapıyorum.Niçin şaşiriyorsunuz ki? İslam dünyasının erkelere reva gördüğü çok eşliliği,yani değişik kişilerle cinsel birliktelik yaşamayı,bazı toplumlar kadınlara da reva görmektedir veya normal karşılamaktadır veya bizim kadınlarımız gibi normal karşılamak zorunda kalmaktadırlar.Bana göre Kur"an,bu durumlarda,öncelikle sabretmeyi,geçici dünyanın nimetlerine aldanmamayı,önemle tavsiye etmektedir.Ama belli şartlar dahilinde,insanların bu ihtiyacına ruhsat da vermektedir.Aksini iddia edenler,bazı ayetlerin havada kalmasına göz yummak zorunda kalırlar,sizin kaldığınız gibi.
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
MSER1 Uzman Uye
Katılma Tarihi: 17 kasim 2006 Yer: Turkiye Gönderilenler: 199
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
naci celik'e
Hatırlarsanız bu sitede ilk yazmaya başladığınız zaman, kelam ilmi güzel bir ilim dalıdır ama insanın çok dikkatli olması gerekir diye uyarmıştım sizi bay naci celik;
Yazdıkça batıyorsun dostum, üzüldüğüm nokta görüşlerini Kur'an'a mal etmendir, sana dostça bir tavsiyede bulunmak isterim, biran önce şeytanla olan arkadaşlığını kesip Kur'an'a öyle yaklaşmandır, aksi taktirde arkadaşın Kur'an'ı inkara kadar götürecektir.
__________________ Yanlız sana ibadet eder ve yanlız senden yardım bekleriz.
|
Yukarı dön |
|
|
Andromeda Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 11 haziran 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 67
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Bu tarz yazılarınız çok kötü ve sevgili Kuran'ımızın tarzına ve bize öğrettiği terbiyeye hiç uygun değil maalesef ...
naci celik Yazdı:
Alperen yazdı.
İsra 32. Zinaya yaklaşmayın. Çünkü o iğrenç bir iştir; yol olarak da çok kötüdür.
Yüce Allah "tecavüze yaklaşmayın" demiyor, "zinaya yaklaşmayın" diyor. Tecavüze hiç yaklaşılmayacak, zinaya da yaklaşılmayacak.Sevgili Alper.Eğer zina sizin anladığınız şey ise,demek ki,hırsızlık yapmaya,adam öldürmeye,masum insanlara iftira atmaya yaklaşabiliriz.Eğer tecavüze hiç yaklaşmayacaksak,bu durumda sokağa çıkmamamız gerekir.
Bu nasıl mantık.Bu nasıl bir din anlayışı.Masum bir kıza veya bayana tecavüz etmek zina.Birbirinden hoşlanıp,birlikte olan genç bir delikanlı ile genç bir bayanın yaptığı da zina.Allah muhafaza etsin,demek ki siz hakim olsanız bu iki kişiye de aynı cezayı verirsiniz.Şimdi anlıyormusunuz % 99 u müslüman olan Türkiyede şeriat deyince,insanların neden ürperdiğini.
"Tecavüz kötüdür, fakat alan razı veren razı ise sorun yoktur" demek ne de islamlığa ne de insanlığa sığar.Söylediklerimi çarpıtma.Sorun olmaz demedim.Bu tür ilişkiler zina değildir dedim,diyorum.Bir şeyin sorun olması başka şeydir,o şeyin haram olması başka şeydir.
Nikahsız, profesyonel yada amatör içerikli cinsel birlikteliklerin adı zinadır.Hangi nikahtan söz ediyorsun dostum.Hoca nikahından mı,resmi nikahtan mı? Size göre,hoca nikahı ile,belli aile çocuklarının birlikte yaşaması arasında bir fark var mı ki?Biliyorsun,doğuda resmi nikahsiz evleniyorlar.
Bu işin erkeği kadını yoktur. Verilen fetvaya(!) kişinin kızı da uymak isterse ve önüne gelenle düşüp kalkarsa kişi bunu da normal karşılayabilir mi? Dostum.Ben sizler gibi kendi töre ve arzularıma göre yorum yapmıyorum.Ayrica,bir avuç hanif dostlara göre de yorum yapmiyorum.6 Milyar insanı dikkate alarak yorum yapıyorum.Yani,varlık ve yaşam kitabı ile,yazılı kitabı birlikte ve bir bütün olarak okuyup,öyle yorum yapıyorum.Çünkü benim kitabım,sizin kitabınız gibi,aşiret kitabı değil,evrensel bir kitaptır.Bundan dolayı,benim bu tür bir olayı normal karşılayıp,karşılama"mamın hiç önemi yoktur.Ayrica,bilmeni isterim ki,benim kızım rüştyaşına ermiş bir insan,yani koyun değil.Ve ben kızımın rabbi değil,babasıyım.Yani ben,çoluğumu çocuğumu gütmem.Gütmek istesem,zaten bana güdülmezler.Yani benim dinimde adam gütmek yoktur.Bizzat yaşayarak örnek olmak vardır.Ben yaşamımla örnek olmaya çalışırım.Çoluk çocuğum isterse beni örnek alır,isterse almaz.Ben onlara hiç bir dayatma yapamam.Bu,benim mensup olduğum dinimin gereğidir.Çünkü ben,hükmü altında bulunan insanlar üzerinde rablık tesis etmiş bulunan bir dini terkettim.
Ya da cinsel monotonluktan sıkılan karısı jigolo hizmeti almak isterse? Dedim ya.ben yorumlarımı kendi arzularıma göre yapmıyorum.Tüm insanlığı,tüm toplumların gelenek ve göreneklerini,en önemlisi insan fıtratını dikkate almaya çalışarak yapıyorum.Niçin şaşiriyorsunuz ki? İslam dünyasının erkelere reva gördüğü çok eşliliği,yani değişik kişilerle cinsel birliktelik yaşamayı,bazı toplumlar kadınlara da reva görmektedir veya normal karşılamaktadır veya bizim kadınlarımız gibi normal karşılamak zorunda kalmaktadırlar.Bana göre Kur"an,bu durumlarda,öncelikle sabretmeyi,geçici dünyanın nimetlerine aldanmamayı,önemle tavsiye etmektedir.Ama belli şartlar dahilinde,insanların bu ihtiyacına ruhsat da vermektedir.Aksini iddia edenler,bazı ayetlerin havada kalmasına göz yummak zorunda kalırlar,sizin kaldığınız gibi.
Selam ile.
|
|
|
|
Yukarı dön |
|
|
|
|